Nastavení filtrů
Cena
Dostupnost Značka
Nebyl nalezen žádný výsledek.
Typ mechaboxu
v.2 (0) v.2 - dlouhý (SR25) (0) v.3 (0) v.6 (0) v.7 (M14) (0) G&G G2 (0) G&G G3H (0) M249/PKM (0) VFC V2 (0) Atypický (0)
Materiál hlavně
Měď s povrchovou úpravou (0) Slitina ZnAl (0) Nerezová ocel (0) Mosaz (0) ocel (0) Niklovaná mosaz (0)
Typ konverzního kitu
M4/M16 (0) AK (0) M249 (0) SR25 (0) M14 (0) SVD (AEG) (0) HK417/G28 (0) ARES EFCS (0) SVD AEG (Real Sword) (0) L96 (0) SVD (manuální) (0) ASW 338LM (0) M24 (0) VSR (0) Ares Amoeba Striker S2 (0) CM.700 (0) SRS Silverback (pull verze) (0)
Hmotnost
Typ motoru
Klasický uhlíkový (0) Bezuhlíkový (0)
Kalibr
40 mm granát/odpalovač (0) 6 mm (0) 4,5 mm (0) 0.68 CAL (0) .50 CAL (0)
O parametru: kalibr
Typ komory
M4 (0) G36 (0) AK (0) M249 (0) AUG (0) Masada (0) M60 (0) SCAR (0) SVD (0) P90 (0) EVO (0) VSR-10 (0)

Trny PBS

Trny PBS

Trn pružiny je díl, který slouží ke správné aretaci pružiny v mechaboxu vůči pístu. Jinými slovy zajišťuje, aby se pružina nekroutila. Tento díl je vyráběn pro specifický mechabox. To znamená že trn pro V2 mechaboxy není kompatibilní s V3 a naopak.


Základní trny se napevno zajistí v mechaboxu ( nejde vyměnit pružinu jinak než opětovným rozděláním mechaboxu). Dnes se častěji než tyto pevné používají QSC verze. Tyto jsou společně s mechaboxem upraveny tak, aby šla pružina rychle vyměnit bez nutnosti rozebrat mechabox. Díky tomu můžeme rychlepohodlně vyměnit poškozenou pružinu nebo vložit jinou.


Nejčastěji se setkáme s ocelovými trny, kdy máme zajištěno, že i na silných pružinách se nezničí, což by u plastových byla velmi krátká doba.


 

 

 

 

 

 

 

K dispozici jsou 2 druhy a to s ložiskembez ložiska:

  • Bez ložiska je celkově cestava trochu lehčí, ale zase hrozí poškození pružiny.
  • S ložiskem nám přibude nějaký ten gram navíc, ale zase nehrozí praskutí pružiny

Pružina se díky stlačování a narovnávání protáčí kolem své osy. Bez ložiska by se mohla otáčet v oblasti hlavy pístu, ale ne u trnu a mohla by se po nějaké době poškodit pnutím tak, že praskne. Proto je nejlepší mít ložiska na obou koncích.


Samozrejmě existují i speciální typy jako například pro systém DSG. Tento systém si vysvětlíme v ozubených kolech.

 

 

 

 

 

 

 

 

Nahoru